úterý 9. srpna 2011

V pondělí bývá u vody klid...

...ale ani na to se nelze spolehnout vždycky. Po příchodu k vodě se začala zvedat a jít přikalená, párkrár se mi podařilo ulovit pobřežní větev...


...a jediným ranním úlovkem byla nakonec vranka, regulétně za hubu na malou šedou nymfu...


Potom přišel neskutečnej slejvák, až jsem uvažoval o odjezdu, jenže se objevil Honza s přítelkyní...a že prej na Starý řece to bude čistý...


 No, čistý to bylo, voda lehce přizvednutá, ale na pohled prostě ideální...a nikde se neudělalo ani kolečko! Nakonec kolem pátý, když už jsem se zase chystal k odjezdu začala aktivita duháků, nakonec jsem se do nich taky trefil, ale byly to jen tyby kolem třicítky a tak velký jatka to zase teda nebyly...jak s tím francouzem házel v takovým větru, to jsem mu nezáviděl, sám jsem se chvíli trápil nasucho a pak nasadil těžký přeorávače dna...oranžová jikra na přívěsu (viz foto nahoře) fungovala, na ostatní ani prd...


Nakonec  největší rybu chytil Honza, potočáka kolem čtyřiceti, když jsem se šel přooblíknout, foukal vítr jako kráva a docela řádně se ochladilo...




No a kolem sedmý jsme to zabalili a měl jsem toho docela plný kecky, na brodění bylo vody víc než dost, párkrát na jílu to bylo dost vo fous...ale jinak fajn, zrána jsem to viděl výrazně černěji...tak zase  o víkendu?

Žádné komentáře:

Okomentovat