pátek 30. března 2012

Udělal jsem si radost...

...a Klasik mě posílal obratem na vyšetření s hlavou...ale já si nedal vymluvit, že tenhle klacík mi prostě do ruky sednul a já už ho nepustil. Krásná, lehoučká hračička v barvě piva, pro někoho pak spíš podivnej a podezřelej výrobek z trávy, mně ho ale nikdo nezoškliví...


Už když jsem si s ním (k mírnému podivu až pohoršení nechápajících kolemjdoucích) hodil párkrát na ulici, věděl jsem, že tohle prostě musím mít...


Karel se s ním loučil (aspoň to tak vypadalo) skoro nerad, ale objedná si jinýho...tenhle už jsem z pazour pustit odmítal...ačkoli Miloš mi ho zhanobil tak, že bych si ho ani k rajčatům neměl zapíchnout..:-(((   .ale nevadí, potom už jel se mnou domů a šup k Brčáku si párkrát nahodit...


S Hardíkem si hned padli do oka a krásně se vyvažujou...


 ...prostě pohoda, ta barva mi byla vždycky sympatická, ladí krásně i k pivu...


...takže mám radost, jen škoda, že začalo poprchat a tak i když nějaká čudla sbírala, radši jsem mazal domů a kochal se v suchu...


I ta spojka je krásně provedená, no já si prostě nějak až moc chrochtám, radši toho nechám...

 




Dvě špičky, to rozhodně potěší, ne že bych ho chtěl hned likvidovat, ale přece jen, je to fajn pocit...jen aby se nedostal do pazour takovýmu třeba Baronovi, ten by chudinkovi Bamboolovi naložil určitě až nezdravě...


Ale kolegovi Imagicienovi se asi budu muset pochlubit, třeba pana Ovidiu zná i osobně a aspoň se dozvím, co si o jeho prutech myslí odborník...ale mně ho stejně nikdo nezoškliví, prostě mám radost a basta!!!

P.S. Jo, má to taky neskutečněj protiatomovej futrál, na to slad padla roční rumunská produkce železárem, tím by se dal skolit i mamut...ale aspoň se klacíku nic nepřihodí...teda dokud s ním někde nefláknu já...budu dávat pozor, tak slibuji...ačkoli, jak se znám, no ještě že ty dvě špičky má...:-)))










 






Žádné komentáře:

Okomentovat