neděle 19. října 2014

BYLO KRÁSNĚ...

...a ryby docela spolupracovaly, akorát jen někde... uvítání jak na Labutím jezeře...tedy řece...:-)))



A v proudku pod klubovnou jsem odpanil novej podběrák ..potočákem, sice jsem ho podebírat nemusel, ale namočil jsem ho a ten podběrák se na to fakt těšil...už má i jméno..:-)))



Lipani a pstruzi sbírali, ale já si toho nevážil a chtěl nějakýho většího...tak jsem dal přesun a vono skoro prd...tak šup na oběd...a hele, tam se taky lovilo! 



Tak rychlou limonádu a zpátky na původní místo činu, pod klubovnou to šlo pořád, ale přibylo tam spousta lidí s tungštajmnama...ačkoli to kolem nich sbíralo, bušili do vody nymfama...a že by to na ty nymfy nějak moc šlo, to mi nepřipadalo...na prťavou suchou se ukecat dali...



A nakonec jsem toho desátýho odpoledne nedal (dopoledne jich bylo víc, ale to jsem si, jak už jsem psal, nevážil toho, jak krásně žerou...)



Jo, klubovna, to je zvláštní koutek...zřejmě tam včera bylo veselo...



A tohle mi sedělo na kapotě, ví někdo z hlavy, co to je za druh? Googlovat se mi to nechce...



No, ještě jeden na konec a jdu tvořit hodnoty...ale sakra se mi nechce...:-((( Asi to nevydržím a v tejdnu ještě vyrazím
Old Hamster


Žádné komentáře:

Okomentovat