středa 26. srpna 2015

Pohodová Labská

Já přijel ráno, bez větříku, ale dalo se občas i něco chytit...



...vody je teda sakra málo...




Ale když to začalo profukovat, přestaly ryby brát..:-(





...i  pověstný chobotnice byly vidět...




...polední ňamka mi taky šmakovala, jdu vorazit a zase na ně...:-)



Tohle kopíruju z toho, co jsem psal na MRK, potom přidám o dnešním ránu, prostě to samý!!! SUPER!!!!


vody je malo, u pritoku to nema cenu ani zkoušet (musejí odpouštět, i když přítok je skoro na nule), ale odpoledne žádný jaro, jenže kolem pátý se ty ryby zbláznily a kolega to sbalil v půl osmý, kolem osmý jsem už šel taky z vody, protože to jsem na Labský ještě nezažil - znavený až bolavý záda i ruce vod zdolávání....(jedenou to tak prezentoval Chosé u přítoku, už mu to věřím).
Neskutečnej sběr a ty ryby vzaly (ne hned a ne všecko, ale vyšpekulovali jsme to a nebylo to zcela selektivní) víc vzorů, taky to v žaludku neměli úplně sjednocený. Velký i mallý, krom lipana a sivena (fakt ani jednoho jsme netrefili) to bylo nááááááádherný sušení....vopravdu, takovej den jsem tu ještě nezažil! Nebude se mi zejtra chtít domů, nebude, ale žel musím...a v pátek na řř...aspoň se mám na co těšit...v září jedeme zase, ae tohle už tady asi nezažiju..nemělo fakt chybu...




Takže další část za chvíli...
Hamstr









Žádné komentáře:

Okomentovat