pátek 10. února 2012

NANOvymaštěnost...

Na Moderním rybáři jsem díky ochotě pánů za pultem získal po deseti metrech nanofilu 0,08 a ,04 od Berkley, jenžto mě zajímalo, půjde-li to v muškařině použít...v ruce je to síla, neurveš to, aby sis nepořezal pracky, i když se to kolem něčeho omotá, chová se jako výrazně silnější matroš. Trhací testy na firemním cajku od Stroftu dopadly překkvapivě, taky to sem hodím, ale dneska jsem zlomil mlaďase za kamaramana..výsledek nic moc, ale už jsem to narval na You Tube, takže test s cca čtyřicetikilovým vlčákem dopad dost zajímavě...detaily zejtra, abyste zase zašli, budu vás chvíli napínat...když  Vole a Buko prohlásili, že uzel je něřešitelnej a tím vypadává v muškařině nanofil ze hry, vzal jsem to jako výzvu...další tesky slíbil nejmenovaný vědec doktorando Pařízek, jinak nejbrutálnější experimenty provedeme s osvědčeným kolegou Ulcekem v nejmernované putyce...

http://www.youtube.com/watch?v=4UkmKJIsOLs

...slabý místo je uzlík, ne že by se to ustřihlo, prostě se to rozváže...snad už jsem na správný cestě, zapřáhnul jsem psisko a už to mělo začít, no jednoduchý to nebalo, ale holt tento typ testů je třeba ještě doladit k dokonalosti...nebo se na to...:-(((

http://www.youtube.com/watch?v=WAh2BGf39mk

..no a potom to chruplo, ale až při opravdu velký zátěži, když jsem to samý opakoval s 0,22 Stroftem, ani jsem tu bestii neobrátil....
http://www.youtube.com/watch?v=Z6d_vE2vZ0Q

Pak jsme ještě házeli na zamrzým rybníce, ale to už sem radši ani nedám....ačkoli...kdoví...?

A tady je tabulka trhacích testů na trhačce od Stroftů...no, všiechni výrobci lžou, ale že lžou tolik? Další testy budou následovat, Velký Malý Vědec slíbil i Mikroskopový foto, z mojeho (respektive synátorova) mikroskopu byche to musel jedině tak obkreslit...ale je to zajímavý...ačkoli jiný, než na fotkách výrobce...


. a jak je to s těma uzlama? No , kloužou, ale jsem, doufám, na dobrý cestě, jinak výrobce doporučuje toto:

 zaúkoloval jsem i další dobrovolníky, pokud vás někoho něco napadne, dejte, prosím, vědět...jasně, že to půjde, to bude dílo!!!

VIDEA občas tady zlobila, hodil jsem to na YouTube...viz odkazy výše...

Žádné komentáře:

Okomentovat