pondělí 6. února 2012

Tenkrát na Východě...

...ano, dám Vám sem, vážení, další perličku z let již odvátých neúprosným během času..

To jsme se jednou takhle sešli v mlejnský putyce na Santa Hrůze (tenhle název jsem, kupodivu, nespáchal já, je ale dokonalej a vžil se raz dva!) a špekulovali, že už jsme dlouho nevymysleli nějakou pořádnou vymaštěnost. Tak jsem nahrubo nadrápal scénář, v sobotu večer jsme rozdělili role, dohodli rekvizity a příští týden se už natáčelo...občas jsou tam scény (nechci toho moc prozrazovat dopředu), kdy při natáčení v hospodě za běžnýho provozu a konzumace některé rodinky výletníků dost dobře nechápaly. Pak sestřih a zvuk s titulkama...jasně, je to těžkej amatérismus, ale jak my se u toho vyblbnuli, to už snad není ani pravda...

Tak tady je první kousek našeho easternu...

http://youtu.be/YWodANDTddU

aha, nějak mi to sem nešlo nahrát, prásknul jsem  to na YouTube a sem jen odkaz, ju?

Jo ještš pár detailů pro filmové labužníky:
scénář-Jehla, Kamera Jehla a Jehlová II., režie-Jehla, hrají-Jehla s Charliem (to byl můj osobní kůň!, teda ještě je...), Honza ze Mlejna, Pračlověk Karel, Jehlová II., ing, Karel Reischel, Papíno, Bernd Klotzschke-Navrátil, Irena ze Mlejna a další....žádné ze zvířat nebylo během natáčení zraněno nebo zaboto, jen Bůvolovi se srazilo mlíko a kohout Ferda byl podříznut a sežrán, ale záběry s ním byly z etických důvodů odstraněny...navíc bul tuhej jak šutr, ale měl príma skalp..Indiáni nadorazili a cikány jsem nebrali ani do komparsu...

pokračování příště... 

...a tady je teda druhá část...poslední někdy taky dám....ale Happy End bych nečekal, známe se, ne?

http://www.youtube.com/watch?v=ytc3OywW7-I

no a tady je ten konec...tak zase třeba někdy s nějakou další blbostí...:-)))

http://youtu.be/jvLi8ZMtFxk



Žádné komentáře:

Okomentovat