pátek 20. dubna 2012

Zahájení? Jasně, bylo...

...letos jsem se konečně dostal někam dál a stálo to za to! Bylo to daleko, ale díky Bendovi jsem řídil jen kousek a dál byl pasažérem, já bych na ten Templák fakt netrefil ani s pěti GPSkama :-)), vynikající organizace, žrádlo non plus ultra, pívo Starobrněnské přelahodné, lidi skvělý, no co víc povídat, abych to zase moc nepřechválil a nezačaly se tam valit davy...prostě super!!!


Voda vypadala slibně, v neděli to sice s počasím vyhlíželo všelijak, ale už pohled na řeku mě moc potěšil...


...sešlo se to tady přímo výběrově až luxusně...



Baron sice nejel, ale poslal klukům slíbený trika, který jsme u něj vyzvedli, jen chudák Medvěd nedostal tu správnou velikost, tož se radoval Benda, že na něj zbylo...

...a sedělo se, kecalo a žralo, i svěženky syčely...



 ...Kunnan zabodoval s obloženou mísou...


...prostě pohoda...


...navečer dorazil i výběr z Brněnských Sedánků...


...tuhle fotku jsem si půjčil od Mlíčňáka, můžu? Předem díky...:-))
 
Předal jsem pár cen za hamstří fotosoutěž, byl obdařen lahodnými DVD a kůží z nebohého srnečka Bambiho...


...a sedělo se až do doby, kdy už vlastně bylo pondělí, pak ještě otrlí jedinci chvíli na chatě...že ráno k vodě není spěch...

 
...i náušnice z chobotnice byla...



Zabydlili jsme se už navečer, takže se později dalo i trefit do pelechu...(foto brach, můžu?)

Mára předvedl něco kuřáckých triků, inu má to prostě zmáklý - viz:

http://youtu.be/M9Rldi8prvA


...před šestou jsem opustil spáče, ale brach už se venku chystal sjet kopec, což se mu , bohužel, až příliš doslovně podařilo (doufám, že to bude v pohodě, držím palce jako všichni..)...


...a po příchodu k vodě jsem (asi deset minut po šestý, hanba mi! :-)) ) už jsem mohl sledovat medvědův koncert, polapal jich tady čtyřiačtyřicet a pak kousek popošel...


...aby nám o něco později s Kunnanem předvedl, jak se má guidovat...:

http://youtu.be/61iGbPzOJwk
 

...prostě to nemělo chybu...


 a ryby braly jako o život, pěkný, s dorostlejma ploutvema, hlavně duháci, ale i potočák se občas spletl...


 
...v odpolední pauze došlo i na hody dvouručníkem za účasti Toulíka a Šádi...


...no, odpolední sběr sice nebyla žádná divočina, ale i s bambusem jsem se vyblbnul...úžasná byla kontrola bezprotihrotový mušky, ten kluk z RS to zkoušel velmi atypicky - jazykem... (ale vyfotit se u toho nechtěl nechat)... 



Vidíte ho tam?

Druhej den už to takovej masakr nebyl, ale na to, že vykouklo sluníčko, se mi ráno podařilo i pár větších potočáků a duháci zase kolem osmý začali...u vody jsme ráno byli snad jen my s Medvědem, zbytek se opět nikam nehnal, znalci největší vyráželi k vodě teprve kolem desátý..:-)))

 Takže všem moc díky za skvělej zážitek, především pak určitě Medvědovi za geniální a bezchybnou organizaci a no, prostě všem....snad zase někdy...










Žádné komentáře:

Okomentovat