úterý 15. května 2012

Jak to dopadlo?

Inu, moc jsme jim to, potvorám, nenandali...v pátek jsme si na pstruha prostě nesáhli, v sobotu zrána jsme i zmokli a klepali docela kosu...:-(((


pak už to bylo trochu lepší, ačkoli očekávání bylo jiné a já si nadával, že jsem ze sebe udělal zase pořádnýho pitomce....


na boutu jsme se vyblbli sice všichni, ale...


spíš jsme si jen tak jezdili, než že by to přinášelo větší úspěchy...


...ze břehu to bylo prakticky se stejnou úspěšností, spíš ploťky, okouni, někdo i candátka poškádlil...


...až se konečně i nějakej ten pstruh polapil, byť to byla spíš vymodlená ryba...:-(((


...a ty ryby byly prázdný, totálně, prostě nežraly nic...


V neděli dorazil i Drozďák s kolegou Bobešem, poránu nám to předvedli, ale pak se to taky i jim nějak zpomalilo...


a občas bylo vidět i tvrdé výrazy, když to moc nešlo...




pokud budou mít kluci ještě nějakou fotku, přidám je sem, jam ni navlhnul foťák, Honzu už jsem ani nestačil vyfotit, stejně jako mi někam zmizel z fotek pátečná Martin Brčák....

Tak a teď se tam ani nedostanu, mladej marodí a jsem s ním doma...Jo, v sobotním klání zvítězil Libor, jako cenu dostal od Miloše Zemana krásnou devítistopou trojku...a jako krásný gesto ji věnoval nejmladšímu účastníkovi, mému Honzíkovi, ten mu za to moc děkuje...a já taky...a už nic podobnýho nepořádám, fakt! Díky zůčastněným za pochopení, prostě ty bestie nešly, no...:-(((

...a ještě pár fotek od Libora, díky za  ně...:-))







3 komentáře:

  1. Hele Chosé, byl to fajn výlet, díky za pozvání. A nevěřím tomu, že bys byl schopnej se na to do budoucna vysrat jenom proto, že nežraly ryby. Nepředpokládám, že by se tady našel člověk tak pitomej, aby ti to kladl za vinu.
    Klídek, nežraly, no co? Koho to sere? Příště ti duhoni vyhořej jak smolný kříže v Louisianě!

    Jinak malá oprava - nebyl se mnou Nácek, nýbrž Bobeš. On je to fakt rozdíl :-)))

    Budu se těšit kdykoliv příště, je tam klid a hezky.

    Drozďák

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já byl spokojen, opravdu. Jel bych zase, těším se na příště. Díky za pozvání. Libor

    OdpovědětVymazat