středa 7. května 2014

Nějak opožděně...

Koukám, že jsem už dlouho nenadrápal ani řádku, naposled ještě před zahájením, ta přihodím jen nějakou vzpomínkovku na přelom dubna...


Když se konečně začalo něco líhnout, ryby to ještě koncem dubna nějak odmítaly žrát, aspoň ty větší, takže většinou to bylo zespoda. Ale už hmyzáci fakt lítali...

 

Pokud něco sbíralo, tak čudlíci a pár lipáňat, občas se ty rybky docela snažily, jenže vyfotit sám svou dubletu, to by asi chtělo extra krátkej konec návazce nebo třímetrový ruce:-))
Takže dubleta čudlů na fotce ani jako dubleta nevypadá...


Miniduháci, kde se tady vzali? Budou mít mezi věšíma predátorama vůbec šanci? No, budu jim držet palce a tak jsem za chvíli mazal chytat jinam, proč je zlobit...ale mezi nimi sebral nebo zabral i lipan a potočák, takže je to nějaký zvláštní...



Brali z hladiny, ze sloupce i u dna...


Zato na kapry jsou i na pstruhovce domorodci připraveni v hojném počtu..



A včera mě vytáhlo počasí, podle předpovědi se to mělo odpoledne zatáhnout a poprchat, tak jsem nechal dejcháče doma a zabalil jen neoprény! Fatální chyba, spařenej jsem byl jako blázen...a pomalu celodenní chytačka mě rozlámala jak suchej klacek, holt už jsou ty léta znát víc a víc..:-((( Ale bylo nádherně...



Žádní velikáni, ale od každýho druhu (a žádný kapři, letos se mi na ŘŘ zatím vyhýbají, zaplaťpámbu, ačkoli jednoho už jsem viděl  u hladiny a měl ho za velkýho pstruha, chce to holt nový polarizáky :-))) ).



I lipani si s chutí brali nymfy z PVČ (hamstronávštěvníci jistě znají, fungovala i na další druhy, jako nymfa byla včera u mě asi nejúspěšnější).
 

Dva duháci dostali za uši, v zájmu snižování tělesné hmotnosti jsem vynechal oběd a dal jen dvě žatecký...a potom začali sbírat, tak sprint pro bambus a čtyři hodiny maximální spokojenosti....



A bylo to moc fajn, spousta koleček a některý ryby fakt pěkný, dukák nesebral ani jeden, jen potočáci a občas se vnutil i lipan...



V těch trávách to bylo zajímavý, ryby v kondici, škoda, že kolem šestý se ochladilo a bylo po sběru...už se těším na příště..:-)))



Hamstr


Žádné komentáře:

Okomentovat