pondělí 12. května 2014

Sváteční prodloužený víkend...

...no, já toho u vody moc neužil, v pátek prej dobrý, povídá se v kuloárech vo tý třia- nebo pětašedesátce, co dostal někdo ze vsetínských pánů kolegů, prej ryba jako hrom...a Standík prej hulákal jak protrženej....no, přejme ji š'tastnému lovci, takovejch se moc za život v tomlhe státě nechytí...a asi ani za hranicema, co? Ačkoli prej měli s sebou kolegové i nějakou fotku jedenáctikilovýho potočáka (!!!???) ze Slovinska nebo odkud... Ale to jsou info z druhý ruky, tak to berme s respektem a despektem. Honza (Horbi, aby v těch Honzech nevzniknul moc velkej zmatek) si nějak docela ti řeku rychle vosahal, vloni zpočátku skromně, pak už ryby jako hrom a letos si dal navečer v pátek takovouhle krásnou třiaapadesátu! Gratulačka, i za to puštění na svobodu, jak jinak! :-))



Prostě parádní ryba, co dodat, ne?


 

No a co trefil Honza (tentokrát "Rumun"), to asi už leckdo ví, to bylo nějak o tejden dřív, tuším...po pár utrženích tý obludy zvítězila vláčka, ale i tak ze pstruhovky ryba atypická...



Docela děsivý zvíře, co: Prej rovný dva metry, šedesát kilo...na osmnáctku!!



Holt pstruhovka, no...:-)))
 

A já v sobotu teda moc nepochytal, po setkání s bikefisherem jsem vesele vrazil do vody, po chvíli slušnej potočák a pak nějak cghcíplo...jen u břehu odpočíval Mikymaus..ale už tuhej, ačkoli zpočátku jsem se blířil s respektem, doma mám na Brčáku větší, ale tak blízko si mě žádnej nepustí, jsou ještě funkční...
Odpoledne pár spadlejch ryb na strímra, začal sběr, ale jen pár ryb, jedna mě ignorovala a druhou jsem prostě posral..:-((( tož jsem to zabalil a jel domů, byl spěch, škoda, příště to dám do konce...
P.J.



Žádné komentáře:

Okomentovat