úterý 19. srpna 2014

Dotazník pro mladého kolegu..

..se mi dostal do pazourů, mladý kolega-rybář dělá výzkum co se rybníčků a návesních nádrží týče, okud byste měli chvílie, díky za váš čas, hamstrofilové i náhodní kolemjdoucí, rád bych to podpořil. na škodu to určitě nebude..

pokud tedy jo, klikněte sem:
(nebo to zkopírujte a prdněte do vyhledávače, já to asi jako aktivní odkaz nevložím..)


http://mojeanketa.cz/pruzkum/231188387/

Díky, voni nám ty návesní rybníčky ještě budou dobrý...

Není to žádnej Vágner, odhalím ho hned, najdete ho na:

zakja@natur.cuni.cz

tak díky jiným, pokud se přidají, já ho taky vyplnil..ale bacha, pro nás, zatvrzelý pstruhaře je tam poznávání jinejch ryb, ...no těžký dílo to není, ale mozek a voči je třeba použít...


Dubleta stříbrňáků je blbost, ale jakou z toho měl (tenkrát Foxkiller) radost...


 Tož díky za mladýho, co se snaží pro ty ryby něco dělat...


Sám to vysvětloval asi takhle:

Jde v podstatě o moji vlastní studentskou iniciativu.
Snažím se zjistit výsledky toho, v jakém stavu zarybnění jsou zkoumané malé vodní nádrže a zda se u nich dá určit nějaký podobný patern například v druhové skladbě, biomase, vlivu environmentálních faktorů, rybářském využívání, z hlediska mezidruhové konkurence atp.
Pomáhá mi s tím ještě jeden můj kamarád, který teda nemá s mým studiem nic společného. Ten dotazník využiji k tomu, abych zkusil porovnat nebo najít nějakou souvislost v tom, co v těch nádržích plave a jak různé druhy ryb hodnotí rybářská veřejnost. Protože tyhle nádrže jsou právě většinou osídleny jen tím co tam člověk (hlavně rybář) hodí. 
Omlouvám se ale celý metodický postup se mi moc nechce popisovat.

Celý je to zatím v plenkách a počítám s tím, že snad koncem podzimu budeme mít data alespoň z 10 nádrží a na přelomu roku bych mohl mít nějaký výstup.
Hamstr

Žádné komentáře:

Okomentovat