pondělí 11. srpna 2014

Zrychlený report

z Labský...protože je tady z pr*ele připojení, zkusím jen vložit pár obrázků, texty a další nestvůrná fota doplním zejtra...protáhnu si to tady totiž ještě o den..:-))) Pavel přijel a vyfotil mě přistiženého za igelitkáře..., ale jo, ryby mám rád...:-))



To se nedá, Honza slíbil lepší připojení..tak za chvíli... 
Cześć Jacek, to tam, jak ja obiecał, Josef.




tahle vyšla lepší...




Kluci pod mostem bodovali..:-)))




AFTMA cca 462, Krakonošův nelepený speciál ...jo, copak Krakonošuv bratr Pepa, to je kousek...:-)))




A Pavel coby manekýn...




srnčí ragú, lahůdkové, díky Marceli ...



Dan se snažil, ale měl zrovna děsný horko...


Byl tam hrozně silnej vzduch, po Krakonošovi mi Krušovice nějak nejedou




...a zásoby se rychle tenčily...




Taky jsme u vody navázali frojndšaft s Christianem a Ingrid...(ta fotila, tož není vidět)



Romanboys tam byli pokaždý v silný sestavě...



Akorát jezdili pozdě a před sběrem odjížděli




...a Pavel coby Jeho Veličenstvo...



Milan s Pavlem mě ani neumlátili, ačkolio jsem tradičně hubu nezavřel...


 Občas bylo fajn odskočit si na vodu...:-))



Na hranici světla a stínu...


Taky mám obrázek na památku...



 Jak se v nich může vyznat a uřídit je? Nevím, ale zvládal to :-))


 Ovšem na boutu taky nelze sedět celej den, i jinde je hezky...


Místa bylo dost, všichni se vešli...jen pořád někdo sháněl ploutve, hrazdy a tak, co Romane?



No, starali se o nás dobře, díky, kluci...



Ráno jsem měl přehradu jen pro sebe...


No, čekal jsem, že mi bude hůř, zatím to jde, až to nepude, koupím bivak a futro...




Už vím, co to má Milan na tričku...a Milan už to taky ví...



a nesmrtelná legenda Venca na konec...:)



 
                                                              Hamstr se loučí a jde vorazit


1 komentář:

  1. Zdjęcie jakby nie ostre, to z pewnością w skutek moczenia aparatu w piwie

    jaca

    OdpovědětVymazat