neděle 31. srpna 2014

Konec srpna

znamená i konec s chytáním potočáků, protože je stejně drtivá většina z nás nebere, byla to spíš akce symbolická, ale vo to větší nářez....!

Jelikož si starej, vysloužilej Hamstr nechal po nabíjění baterií foťák doma, přislíbli Rumun a LSD pár fotek, či lépe příspěvek dodati..tož já to vemu ve zkratce a bez vobrázků:

dojel Přemek, snídaně u Ťonga Luboše (nebo jak si to říká...) deprese a LSD komando v nedohlednu, Rumun, zelená a Kozel, chvíli taky u vody, někdo obědva, jinek hubne?.--), nymfaří, podvádějící klekař, plácá se ti v košíku, bez návratu k vodě, dorazily posily (spousta Frantů, JohnyS, foxoliller mixovanej s rejnbowoutroutem, Franta a další kousci), rozcvička neuskutečněná na rozkaz Vrchního Znovuzvoleného  Velitete, kajoty, boty zpět-tam bez bot, dojel jsem živ a celkem v pohodě-Ježibaba zase neměla co slavit..,Co jsem vynechal? To je na Liborovi a na Honzovi..:--)) Asi jsem toho vynechal hodně, ale byl to neskutečněj nářez, díky, kluci!! :-) !!




Honza poslal pár fotek, tož se podělím..:-))


A doufám, že něco vypadne i z toho Libora,,,


Starej ale spkojenej Hamstr

Pepova druhá cesta v neděli ráno od Ťonga. Vypekl se mnou, že si tam koupil žabky :-)
Kajotý né a už takí botý né??? Mám bota, kúp 

Ještě něceo dej, dyť musíš mít fotek plnej prístroj..:-)))

Žádné komentáře:

Okomentovat