pondělí 4. července 2011

asi sem patří o Broomstick Robuilding a Casting...

Tohle jsou další muškařské šílenosti, jež jsem zosnoval, tak ať je to tu pěkně pohromadě...:-))))...rok 2009...


Řízek se pustil prakticky bez přemlouvání (a gratis!) do stavby, očka z kancelážských sponek, vyvázáno flastrem z lékárničky, jojo, to byla Besídka jako řemen, dodnes vzpomínám...teda, co si pamatuju, později teda už spíš jen zlomky...


...a už se s tím šlo ven, chtěl jsem, aby mi Baron ukázal, že s pořádnou lajnou na špulce za pasem se dá aspoň patnáct metrů hodit i násadou od koštěte (byla od mopu, ale to je fuk, ne?), hodil, prevít přes 18 a málem chytil i projíždějící tramvaj...


....hodili si i další, pak nám ji nějaká baba přejela autem..ale stejně jsem si ji od něj koupil a doteď skvěle lítá...kamery se ochotně ujal zejména kolega Šlehy...kde mu je konec? Od té doby jsem ho  viděl snad jen jednou nebo dvakrát...škoda...pak byla ještě tombola...joj, až na to ráno po akci to bylo absolutně supr, spoustu lidí z MRKu jsem tenkrát vlastně poprvé poznal v reálu...

jen fotky z kamery stály díky intimnímu osvětlení dost za prd...vyhrabu ještě nejakou? Zkusím to...


Cestou na besídku, pamatuješ, Mikuláši? Potom metrem...už tam to bylo veselý...






i Pepina se zúčastnila...a Ulček, ten mi dal...


Jeho Výsost si ráčila (vlastnoručně!) patlat tatarák na řízek...:-))

 ... i kolega Bendič byl dravý a žravý...




Potom došlo i na setkání s muškařským guru...





 ...a s elitou muškařského podsvětí vůbec...:-)))




...prostě, jak říkám, jen to děsný ráno...to mi bylo takhle...:---((((((

Žádné komentáře:

Okomentovat