neděle 10. července 2011

Moc zajímavý strímry...

Tohle jsem dostal od kamaráda, ještě jsem je nezkusil, podám potom report, jak se chovají ve vodě...


...tady už jsou venku z "domečků"...


Zaujaly mě ty veverkobobrohamstří "zoubky", podle mě proti uváznutí. Podobně se vázala na některých strímrech smyčka z vlasce, co tak vzpomínám....


Tady je cedulka s odkazem na výrobce, prokoušu se tím asi až večer, podle jména nejspíš nějakej v Americe domestikovanej makarón, ale váže hezký věci, jak jsem v letu nakouknul...


Máte s tím někdo zkušenosti?

3 komentáře:

  1. zkušenost = žádná,ale ten spodní strýmr je jako pěkně nasranej ježek :

    OdpovědětVymazat
  2. zejtra je s Darth Nomem proženeme vodou....!

    OdpovědětVymazat
  3. zkus je hned v rybníku na parcele,
    ta struna pod břichem se dávala pro zamezení zachytávání strýmrů v zarostlých vodách.Sniřuje se možnost vázky-zachycení háčku a rostliny.Znám to jen také z literatury a snad z některých katakogů

    OdpovědětVymazat