čtvrtek 7. července 2011

4 komentáře:

  1. Gratuluju, štika je zase další krok k novým obzorům muškařiny, zvlášť záměrně ulovená...zkus i candáty, porávu a navečer klidně vyjíždějí i do mělčin...

    OdpovědětVymazat
  2. Díky a doufám,že i na ostatní jmenované ryby dojde.Určitě začátkem příštího týdne ,až budu mít pořádně uklizené ve vazárně,dnes jsem začal,zítra dokončím úklid a hrrr na ně.Něco jsem i uvázal,tak snad bude i nějaká fotka.Dám jednu z dnešního "lovu",našel jsem spousty již ztracených věcí,stačilo jen uklidit :-)))
    Raději vlastně nedám,abych nedostal červenou kartu,snad v případě soutěže o největší bordel u svěráčku,to by šlo :D)))

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem si dneska (teda jen tak trochu :-))) ) poklidil v autě, já ti našel věci, co uý jsem dávno odepsal...:-)))

    OdpovědětVymazat
  4. říká se : ulož na dno--najdeš snadno :-))
    jak to bývá,něco zoufale hledáš a místo toho najdeš úplně něco jiného viz Ch. Ritzovy články.
    Doufal jsem,že najdu za odměnu "dobře uložené" zonkerové pásky, ale bylo to bezvýsledné--zato
    plný pytlík CDC mile potěšil.S tím jsem nepočítal.Jinak fotky před úklidem jsou i zde nezveřejnitelné,po úklidu je to zase bez "atmosféry"
    Zlom prut !!!

    OdpovědětVymazat