pondělí 4. července 2011

Konečně nový dejcháče...

Ačkoli už jsem byl pevně rozhodnut si další nekupovat, nakonec jsem do toho zase spadnul a objednal u nejmenovaného renomovaného dovozce membrány s botou a s tím, aby nebyly moc drahý..ale pochopitelně netekly a byly dostatečně pohodlný (proto s holinkou, abych se nemusel přes pupek ještě trápit se zavazováním bot, sluhy nemaje...a pochopitelně aby vydržely aspoň dýl než já...)



No a u vody pak bylo fajn, a nejen u vody...


Jojo, na hospodu Ulabutě je spoleh´..na šéfovou taky..:-)))


Když mi Řízek bere míru...no, vypadá to divně..:-))



Ještě že měření proběhlo v soukromí, moc důstojně to asi nevypadalo, Jindra se pohotově chopil foťáku a intimní chvilku zvěčnil, přičemž uchcával smíchy (jako správný pure muškař do tweedového oblečku  :-))) ...


...a už jsou doma, sedí skvěle, i na moje velehňápy bezvadně padnou, díky Řízku, zabodoval jsi!!!!! Dneska s nima zkušebně vlezu do vody a uvidí se...

(Ale běda, jestli potečou, máš na parcele cikánskej tábor!!!! :-))))))) )....

Jo, dejcháče holt nejsou jen tak...


Písek napsati ráčil:
aha, to samý sem už poslal jako komentář, tak to ještě vyhodím, abych to tu neměl dvojmo...ale sluší mu to, co? Já jsem línej a tlustej, abych si ještě zavazoval boty, to teda ne, ale ty s holinkou asi prd vydrží...jenže pohodlí nadevše, žeáno? :-)) Jehla

3 komentáře:

  1. to máš dobrý,ve stejný den, kdy došlo ke měření mi nejmenovaný dovozce Řízek tento nákup rozmluvil z důvodu mé velmi nekonfekční postavy. Za nekřesťanský příplatek by bylo možné dejcháče upravit.Tedy žádné G4,
    ale opět Aquaz-y, vydrží 2 sezony při častém používání.
    Když Ty fotku,tak já taky fotku !!
    Zlom prut!!! Písek

    posílám ji mejlem

    OdpovědětVymazat
  2. co k té fotce dodat? Nekonfekční postava... krátké nohy, velká prdel, kolem břicha obvod, jako kolem zeměkoule, když se dejcháče namočí, tak to na mě visí...Proto mě nákup Simmsů Řízek rozmluvil, že bych si nijak nepolepšil. :D))Písek

    OdpovědětVymazat
  3. K odregistrování došlo omylem, já už si nehraju s camprdlíkem a za to klikám tam kam nemám, aby měla žena každé ráno co dělat :D))) (zaregistrovat mě)
    V mejlu Ti posílám foto : když ty jednu, tak já dvě ! Jsem 50. ročník a v 68. roce jsem byl u odvodu a tam nám řekli, že je tu vojáků dost, proto 50% z nás dostalo mdrou. Mám to na stejnou diagnozu, jako Ty a většina majitelů ...

    OdpovědětVymazat