úterý 14. května 2013

A jsme zase zpátky...

jo, uteklo to rychle, díky středečnímu svátku jsme to měli delší, taky se cítím o něco víc utahanej, inu, holt taky nemládnu....každopádně ale už zase co nejdřív bych jel znova, ale teď toho mám nějak moc i v tuzemsku naplánováno, uvidíme....


Kupodivu se nám podařilo do Baronkočáru narvat všecko, ačkoli prdel to nebyla...nebo i vlastně byla?...:-)))


Karla vůbec nutno pochválit, Jeho Výsost se chopil opratí a celou dobu nás nechal coby pasažéry...jasně, chápu, že to nepučil mně, ale ani kluci nemuseli na kozlík, je to holt ještě mladej kluk, ale i tak mu patří dík....


A pak už zase konečně u slanýho rybníka...zatahovalo se, záběry nebyly, ale i tak pohoda, protáhnout se a vedět, že už je to kousek do cíle....


K dablhendu dablpivo, tak jsem si to maloval...a vzal matroš z Lídlu, aby mi to jako moc nechutnalo a já se víc věnoval rybačce...k pití to moc není, ale když je žížeň...no vcelku mi ani tyhle hnusoty nevydržely až do konce..:-((((


A tímhle jsem to taky nevylepšil, stejnej pranápoj v jiným kabátě....
...a pak jsem zjistil, že jak mi Ježibaba vyprala brutálním způsobem nepromokavku, stal se z ní prostě jen hnusnej hadr...a já byl na kůži mokrej...tak jsem se preventivně dal do kořky, což moc chytrý nebylo, ale neodstonal jsem to....o setkání s panem stráží budu raději referovat jen otrlým jedincům osobně...ale i to proběhlo v pohodě....a už jsme byli u domečku....


Tady místo komentářů ještě mluví fotky, ještě jsem totiž měl čím fotit i telefonicky shánět heslo k přístupu na net...



...jo, to byla idylka...


A potom hurá do vody hned na pobřeží za domečkem, písčitá pláž, ale my věřili, že se tam něco může vyskytovat....


...tákhle daleko jsme zalezli, nakonec jsem tam zůstal sám, opuštěn až do půl desátý..a chytil stejně totální prd! :-((((


...a frajeři si zatím dávali do nosu...


No, tak to byl ve zkratce den prvý...teď musím jít něco dodělat, než nám tady na vsi vypnou elektriku...takže...

DEN DRUHÝ....

Jedna idylka pobřežní... Je to Jirka? Pár fotek jsem ještě dodatečně vydoloval z karty...


posto, klídek, jen my blázni....


První pstruh...


 Chvilka přetahování....


 ...podběrák...a....


 ...Karel pouští mořáka, který by se asi do míry vešel, ale když to tak nadějně začíná, nebude se tahat s nějakou čulou, ne?


..a tady někde bylo pro mě dost drámo, zalez´ jsem si ještě o kud dál po takový písový lavici...a pak přišel příliv...zpátky nebylo kudy, tož jsem se tak nějak se vším smířil a pokusil se o pokus v nejpřijatelnějším místě...kupodivu se zdařilo, po špičkách jsem se párkrát odrazil  po bradu ve vocě a čapnul dna (nejhot¨rší bylo se k tomu rozhodnout, ale už mi prostě zbývalo pár milimetrů a voda se cpala do neoprénů, tož tady končí moje fotky a telefoun mě taky opustil...žádný tunely se světlem na konci nebo rychlopřevíjení života, prostě jsem se s tím srovnal, že je asi hotovo, cynicky mi přišlo, že je to aspoň stylovej konec..:-((( ), zbytek dne a i jen potupný vylejvání broďáků, to nikomu nepřeju...jo, dělejte si prdelky, nerbylo to dobrý, fakt ne...


a pak jsme jeli o kus níž, kde jsem dal první ropušnici v životě...a na mouchu...pak druhou a třetí, žraly mou občas tupenou kolju...



....a potom následoval jehlicolov, sledování sviňuch, ba i tresčička přišla, v těch mokrejch gaťatech jsem měl i vlka, ale to jsem fo úlovků tak nějak neřadil...

a už se blížil den třetí...ale musím něco dodělat a vázat na ŘŘ, tož pokračování zase zejtra, jo? (a díky Jirkovi Rážkovi za foto)....

DEN TŘETÍ...

Schrupli jsme si docela fajn, pomohlo to, jsme zase plni energie a tradá...napřed k Renému do Aequator Sportu, Jirka si poříril switchovej prut, chvi ho taky, ale momentálně není, René ale slíbil, že až se vrátí z Polska (jede tam na tření:-))) , pošle mi ho...tak už jsem natřesenej. Koupil jsem konečně civilizovanou tkaničku na brejle, Tomáš košík a mažeme na místo, kde byly včera jehlice a ropušnice. Tom boduje duhákem 43, Filip s Jirkou buší do jehlic, taky jich pár ještě lapám, ale kvůli tomuhle jsem do DK fakt nejel....až do večera docela nádeničina, jdeme zalehnout už kolem půlnoci, protoře ve tři chceme cetávat a jet na jihovýchodní pobžeží, kam nás nasměroval René...fotek moc nemám, Karel nefotí, aspoň něco že jsem vymámil z Jirky...:-)))




DEN ČTVRTÝ, POSLEDNÍ...

Plácali jsme se na pobřeží, ale žádná divočina, stojíme rozklepaný v neoprénech a koukám, co to mají Dánové za divnou módu - šortky a pončo?! Kdepak, plavky a ručník, došli na molo, šipka, kolečko v devítistupňový vodě a šup domů...to bych teda fakt nedal....pár záběrů menších ryn, kluci nějakýho menšího mořáka...pak konečně slušnej záběr a jednapadesátka..to jsem ještě netušil, že další větší už nebudou....


...chytáme dál, ale žádná divočina, tož nějaký přejezdy,konečně se Jirka projevuje tak, až se i otrlí námořníci otáčejí, má prvního mořáka!!!

...všichni máme radost s ním, že se dočkal, to ještě netušíme, že na Magnuse přidá do večera další dva, bohužel každýmu nějakej ten cenťák chybí, bohromady by to byla ryba trofejka..:-)))



Potom pár dalších malých ryb, na boobinu s intermídou a potápivým návazcem, vedenou v dáli, kde asi bylo mělko a brousila po dně, se i pověsil (za hubu, fakt!) platýz...


No, dochytáváme, už žádná divočina a pomalu uklízet, balit...a brzo zase, když k móóóři, tak žádný Bulharska ani Tahiti, ale na sever, to je ten směr...kluci jedou někdy v září, taky něco předběžně plánujeme, teď přijede René na Labskou, taky "bambusový Jarda" a komando z Varů, to zas bude nářez...pokud nepoztrácím infornační a dokumentační techniku, třeba podám referát....za chvíli to balím a valím na Řeku Řek, aby se jí nestejskalo, podle počasí třeba už i bambus večer nasadím....


Žádné komentáře:

Okomentovat