sobota 25. května 2013

RODEO Smečno 25 5 2013

Tak jsme se tam dostali a zase nemělo chybu, nějak se podezřele daří...není moc co psát, tož nechám mluvit obrázky....


Díky všem, kdo se o realizaci zasloužili..a díky Milušce, co mě nezapomněla pozvat..:-)))


Tahle fotka už je z mobilu, páč v případovským konzumu mi prodaly dámy baterky s minimální trvanlievostí...jasně, nevidí do nich, ani hanobit je ta to víc už nebudu...škoda..:-(((


Jo, fungovalo to tady na jedničku..


...ale na Pepu Lavičku už energie nebyla, no, snad se ještě uvidíme, tož tady Helča s novou šelmou Ájou, Jack (22) je prej furt v pohodě, z toho jsem měl obrovskou radost, to je koník neskutečněj, městskej westerňák, no..:-)))


Mlaďas mě docela prudil, páč furt hrál něco na telefonu, než aby fotil (nebo aspoň koukal, holt si dovolím citovat ZN: "Svět se v prdel obrací...!"...:-(((, zato Medovi chutnalo, to zas jako jo...:-)))


A Sagar? Jako vždy, King of Rodeo....video už je na  YouTube...odkaz dole...


Med z něj byl vykulenej jak malej kluk..a to už ho viděl v akci vloni...kovboji, ten kůň je prostě jako bejval můj Charlie, byl jsem naměkko, díky....

tak díky a za rok, doufám..j...:-)))

už tam je na:

http://youtu.be/IJIcvHoMYn4

(bohužel už taky jen z mobilu, Sagar snad odpustí..:-))) 
Váš Old Hamster


Žádné komentáře:

Okomentovat