úterý 21. května 2013

Sám na Základně...

...docela se to povedlo, jen čtvrtek byl teda neskutečně ve znamení soudruha kapra, snad někde rupnul rybník, to bylo šílený, dvanáct kaprů za odpoledne, na to tady zvyklej nejsem...


Večerní posezení bylo celkem decentní, takže už na půl sedmou ve vodě, brali malí potočáci...a v půl osmý tradá, zase kapří....tož osmnáct pitomců a dost, oběd (gulášovka suprová, napříště přislíben smažák, jenž chyběl Hotelu Rampas k dokonalosti) ...


...a jak se tam fandilo..já přišel od vody a už se nefandilo, bylo hotovo...


docela decentní večer, tudíž ráno už v půl sedmý ve vodě, do půl osmý šli malí potočáci, pak se probudily svazoryby a bylo...do oběda 18 pitomců...:-(((



no, dva jsem bacil ...a přesun za kolegou, pilně se věnujícímu budování chaty...


...do práce jsem zapřažen nebyl, tudíž tradá k vodě...konečně jsem si chytil normální rybu, potočák o cenťák pod čtyřicet byl krásnej, vypasenej a hezky tahal...


..a pak jsem se dozvěděl, že dole sadili, no tam vám byl chlív, vláčkaři s igelitkama volali dalším, aby taky vzali igelitky a dojeli, s pěti, šesti rybama a šestadvacítkama potočákama v tašce neuvažovali o skončení lovu, tak jsem si vyřval hlasivky a jel dom...škoda, ten konec mi to trochu pokail, jinak fajn, snad zase brzo...

Žádné komentáře:

Okomentovat