neděle 30. června 2013

Asi jsme byli moc hodní...

...jinak si nedokážu vysvělit, že se ten den tak podezřele vydařil...od rána občas záběry na strímry...Honza pěknýho duhoně, pak jsem si dal souboj s jednasedmdesátkou...jéžiši, jak já byl natěšenej, že to bude něco ještě většího než Béda nebo Máňa...a vono nakonec z vody vykouklo na mě todle:


No jako radost jsem měl, potahání hezký, ale fakt jsem čekal jinou rybu...


Potom lehkej gábl na Základně..a pak už jsme celý odpoledne sušili, až v bambusu křupalo..:-))
Sakta, ten čas u vody neskutečně letí...super to bylo, co nejdřív zase hurá k vodě...


Taková zajímavá všehochuť, hlavně duháci, ale byli i potočáci..ba i lipan si kousnul do muchy...prostě fakt spokojenost...:-)))


A počasí? No, takhle kdyby bylo celý léto, byl bych nadšenej...

...no a doma kuchám, řezničím, pak si sednu a  že jako vorazím, pivo, cigárko... jednoho duhoše jsem si položil vedle sebe...najednou slyším chroustání...vona ta bestie psí mi ho šlukla, vodnesla za auto a dala se do něj....no, naštěstí vod hlavy, tak jsem jí ho stačil sebrat, ale tak tak...:-)))


...a dneska tu vobludu proženu udírnou...:-)))


Pondělí ráno...už je tam..:-)))
Hamstr

Žádné komentáře:

Okomentovat