neděle 16. června 2013

Nazdar z BBC...

...takže BellyBoatCupu, akce náročné, avšak neskutečně (až neuvěřitelně) vydařené...


 protože jsem nešel tak nějak spát a šel se ráno kouknout k vodě,  za pět minut pět nad mostem v hájeným úseku koukám...


...tam tři zmetkové s kačenama na živý rybičky a zmetčice s igelitkou...

 

Konverzace byl, bohužel, dost jednoduchá:
Dobrý den, povolenky máte?
Máme...
Ukážete mi je?
Ne!
A kolikpak je hodin?
Šest! A chceš tam hodit?...:-(((


Tak jsem aspoň bez blesku udělal z povzdálí pár fotek...neznáte je někdo náhodou?

Ale rána jsou tam fakt úžasný...



A potom už to bylo veselejší, rekordní účast 42 lidí (takže jsem nad Boženkou vyhrál malý pivo!!!) když si vlezlo u mostu při nástupu na vodu, bylo dost zalidněno...

http://youtu.be/d_0iZtc6E-c



Ale když všichni šlápli do ploutví, krásně se to rozprostřelo...



ano, co to budu vokecávat, starej Hamstr si dal čistý zero a spravil si chuť až v neděli, ale pěkně od začátku...tedy místy, co se povedlo zdokumentovat (a že to rekreačka nebyla..:-)) )
(kdo máte nějaký fotky a jste je ochotni zveřejnit, pošlete mi je, prosím, doplním je sem...já se snažil něco chytit...no...ráno mi dva spadli, jeden záběr jsem posral...prostě u mě to nemusela Boženka ani počítat...


Jinak si zaslouží velký díky, jako rozhodčí a za všechno ostatní, zmáknout takovou bandu...inu, má trénink, když zvládá Miloše, nemůže ji asi nějakejch pár desítek muškařů vykolejit..:-))


a pak už se chystaly ceny...


...a že bylo z čeho vybírat


tady jedno video z vyhlášení těch nejlepších...postupně si každej vybraj cenu, na jakou měl chuť! Věřte nebo ne, komplet bouta si vzal až šestej v pořadí!!!

http://youtu.be/SxitHET7Sec 


Najdete se tam taky?


Kdo si nepamatuje, jak to dopadlo, tady jsou oficiální vysledky:



Některý obrázky asi ani není třeba komentovat..:-)) 


Bylo nám fajn. Poznal jsem dokonce naživo pár virtuálních legend..:-)))


...a tak nás pár zůstalo až do neděle...večer jsme něco začali vázat..a mně se povedlo asi na hodinu vyhodit proud...romantika při svíčkách měla ale taky něco do sebe...


A ráno jsme už před osmou mazali ke přítoku na Chyťapouštěcí úsek, kde se od neděle už chytá, slejně jako v zátoce za mostem...Zdeněk s Martinam šli brodit, my s Přemkem z boutů...


Bylo to neskutečný, pěkný ryby, sběr z hladiny...



Navíc se u Lexy zakouřilo z udírny, tož jsme mazali na pořádnýho macka...třeba já měl ještě půlku na doma, to je tak pro dřevorubce...


Tady Krakonoše vystřídal Kozel, moc fajn je tu, zajděte, až budete lovit u přítoku...


Nedá mi to, abych se s váma nepodělil, joj Lexa, ten je mazanej, co by běhal se dřevem..:-))


...potom hurá zpátky k vodě, to už jsem šel taky jen brodit...


e: http://youtu.be/3RZ64IhgdBU

Petře i Welbinovi díky, že mi dělali manekýny a modelky...


recenze na pivo bude jinde, dám vědět...ale sluší jí to, co?


A Zdeněk vypadá jak vysmátej německej penzista, co?

Takže díky všem, Labský, svatýmu Petrovi, Milošovi, Honzovi, Lexovi, Ivetě, Milanovi, ještě jednou Božence....prostě všem (a na koho jsem zapomněl nebo si nedokážu vybavit jméno, těm se tímto omlouvám), bylo to skvělý (...ani mi není moc špatmě!!!)...a zase někdy na Labský, přece nebudeme čekat na příští BBC, ne?

P.S. Jo, taky mám jedno video, který bylo v přikalený vodě s velkým potočákem, ale na to nekoukejte, není tam stejně nic vidět..:-))



Starej Hamstr

Žádné komentáře:

Okomentovat