neděle 23. června 2013

Jak jsem včera zlobil

Včry se zase zadařilo...měli tady sraz motorkáři z Případova a okolí, moc se jich nesešlo, ale U Lenochoda kupodivu otevřeli už před pátou, respektive prej kolem poledne. A na třetí že budou hrát kamarádi...bejvalý pozůstatky Zkáza, dnes Midnight Sabers. (http://bandzone.cz/midnightsabers) Docela vtipnej název, ne? no, prdel tu byla, ještě než začali...



Chlapci začali ve stylu světovejch hvězd - s hodinovým zpožděním, aby se jako neřeklo...
A ten zpívající kytarista mi byl podezřelej vod začátku..vypadal trochu jako Kuba, zpíval docela jako Kuba...ale byl střízlivej!!! No fakt to byl Kuba, to jsem teda eště nežral...


A místní hlavní komunista soudruh Váňa si lebedil kousek vo péáčka, až mu hůl v pazouře vibrovala...škoda, že jsem to všecko zaznamenal pouze mobilem...



...a pivo do mě nějak nezdravě teklo, to se musí nechat...


Mez zúčastměnými byla i Katka Neumannová (nevěříte? vsadíme se?...), tož jsme seděli u jednoho stolu a později nadávali na hvězdy večera, co to jen bylo za vobludárium...Paradox nebo tak nějak...eště hůř, prej Paradoksy...no dávali neskutečným způsobem Zagorovou, Abbu, Jandu a jiný Penky ..prostě to jsem neustál a šel radši opěčovat dítě...pročež mi je poránu docela dobře a můžu tady smolit kraviny...takže fakt, všecko zlý je k něčemu dobrý...dost filozofování, dám jedno a budu tvořit hodnoty...mladej něco asi chce, páč se furt dobrovolně tlačí do nějaký práce...tak mu kosu nedám (ta ho láká), nastartuju mu sekačku a podívám se, od kolika jsou na pohotovosti...


Vona se ta Kačena teda nezdá, ale prej dokáže i Kubu uřídit...:-))))  Jen jsem (jak teď na to koukám) prokoučoval kompozici, měla mít v ruce aspoň pívo..

a na místní burze, kde jsem před dvěma léty koupil již legendátní PVČ jsem pořídil po pěti kačkách neskutečnou ovocnou věc v láhvi, co tam vodu nahradím kořalkou a k tomu zaručeně pravou čínskou vázu (tedy je to na ní dole natištěný..:-))) ) obojí za deset korun...

 
....no nekupte to...v dobrým rozmaru jsem jim dal dokonce dvaciáše...vyfotím, dodám, nechce se mi teď do auta pro foťák...nebo kde že to je..

.
..a kdo ví, třeba to bude k něčemu...

(pokud by někdo ze zúčastněných měl nějakou fotku, kterou by se to dalo vylepšit, pošlete, pěkně prosím...)

Hamster rockově pivní

Žádné komentáře:

Okomentovat