sobota 22. června 2013

Nechal jsem se zlákat

k výletu, i když voda ještě nedosáhla optimálního stavu, navíc teloměr hrozil prasknutím, ale už mě to prostě táhlo k vodě. No co, zkusím najít místečko někde ve stínu pod stromy a tam si budu házet, utěšoval jsem se tak nějak, že jsem tomu sám moc nevěřil...Na dálnici se mi za prdel nalepilo jakýsi dodávkoauto, až jsem se bál vyhodit i vagla z okna a smažil si prsty, nakonec mě předjelo, aby mě vzápětí pustilo zase před sebe...když jsem koutkem oka (očekávaje Ježibabou průběžně slibované zabijáky z Východu či nějakej podobnej malér) zahlédl řidiče, začal jsem mít jakési tušení...a když zazvonil mobil a skutečně se ozval Velký M., pochopil jsem, že snad k řece i ve zdraví dojedu...takže jsme to nasměrovali na Základnu, rychlý pivo..tedy zodpovědný kolega dal malinovku a k vodě...no, ve čtyři hodiny se jen oblíknout do broďáků a sestavit calky, to byl neskutečnej očistec!!! Je trochu víc vody...

 

...ale brodit se dalo, během hodinky jsem vydoloval malýho potočáka, duháče a ..kapra (jo, jsou tu furt, ani veleprůtok je nevymazal)....rozhoduji se tady zůstat a zkusit, jestli večer přece jen nějaký ten sběr nebude...Kamarád se vydává nahoru na Starou, ještě má dorazit kolega od Varů, který obětavě stále poráží traviny na svém panství....nakonec ale hlásí, že u nich propuklo šílenství a z nebe se valí voda po kýblech...tož že jako nedorazí...jdu na vščeři, dvě studený a zpátky do vody...chvlílemi jde přikalená voda, ale ryby na strímr čím dál tím lépe spolupracují. Z dálky zaznívá hřmení, ale ani kapka...potom se nad vodou rozprostírá mlha jak z českýho horroru...


Kus pode mnou chytá jakýsi kolega, je mi povědomý, ale asi si ho s někým pletu, hází levačkou...Hezky mu to lítá, duháci skáčou a tahají, ačkoli jsou to ryby tak do čtyřiceti, ale zaplať pánbu za to, hlavně že to horko už přestalo...


Prosaskujou mi dejcháče, zítra je zkusím ještě slepit, ale asu budu muset pořídit nový...najednou je tady vichr jako blázen, Milan volá, že to balí, tady ale vítr během chvíle ustal a čekám..jo, občas se kolečko udělá....mažu pro bambus, sice žádná zběsilost, ale ryby se dají přesvědčit a seberou i nabízenou šedivku...občas i v místech, kde kolečko nebylo, se taky dají zvednout...záver moc fajn...


Noc na základně, pohoda, sprcha, suším co se dá a proklínám Airflo, ačkoli vlastně asi tři sezóny se držely a to zas tak zlý není...třeba to ještě půjde sflikovat...a ráno do mokrejch křampů, před šestou jsem ve vodě...házím zase se switchem, občas se dá duhoš přesvědčit, kolega ze včerejša je tu taky, pohoda...


...a v půl desátý pic ho! Málem se nedostanu z vody, musím brodit pomalu sto metrů proti proudu, dobráci na hrázi přidali o dvacet kubíků, jak zjišťuju z netu na základně...


...ještě fotím pro kolegy bambusotupiče, co se pustili už i do mýho oblíbenýho GTčka kýčozákoutí na Základně, vychutnávám si sekanou svíčkovou (jo, měli i opravdickou, sle já tuhle verzi fakt radši)...


 ...to je v háji, takže mažu domů...a kdy zas? Jo, už mě to láká...uvidíme...

Hamstr vodní vlhnoucí

Žádné komentáře:

Okomentovat